Henkinen herääminen

 

Valmistuin hierojan ammattiin kuntohoitajakoulutukseni yhteydessä. Hieroessani sain kuulla useasti kuinka hyvät kädet minulla oli. Huomasin itsekin löytäväni helposti hoitamieni ihmisten kivuliaat lihakset ja sain myös jännitykset lievenemään. Tunsin useasti lämpöä ja ihan kuin näkisin sisäisesti missä kohdassa kipu sijaitsi. Kokemus oli hämmentävä ja ajan kuluessa, siihen tottui.

Olin hoitovapaalla toisen lapsen syntymän jälkeen ja tein aina tarvittaessa tutuille hierontoja. Kevään 2000 korvalla hierottavana oli tätini ja hän kertoi kuinka hyvältä käteni tuntuivat. Lämpö levisi hänen kehossaan kaikkialle ja energiat kohosivat :D Minä tietysti totesin; höpöhöpö, ihosi vain lämpenee, kun verenkierto vilkastuu ja aineenvaihdunta lähtee käyntiin. Koko hieronnan ajan tätini kertoi energioista, chakroista, enkelistä, energiahoidoista ja auroista. Minä hymähtelin ja ajattelin, että niin varmaan, kuka tuota kaikkea uskoo?!? Siemen oli kuitenkin istutettu ja luonto hoito loput eli minun ihana tyttäreni sai äidin näkemään jälleen maailman uusin silmin. Olin saanut herkän tyttären opettajakseni alkutaipaleelle kohti omaa tietoisuuttani elämän energioista.


Tyttäreni opetti minut jälleen näkemään. Yhdessä katselimme keijuja, tonttuja, maahisia ja peikkoja. Ihmettelimme kaikkea ympärillämme olevaa. Kiinnostukseni oli herännyt ja alkoi tiedon keruu eli lukeminen. Luin kaikkea mahdollista henkistä kirjallisuutta ja löysin helmiä sekä myös täysin itselleni tarpeetonta "potaskaa". Erottelukyky oli kaikkein tärkein ominaisuus minulle ja halu saada juuri itselleni sopivaa tietoa. Myös oman sisäisen äänen eli intuition kuuntelun opettelu oli ja on edelleen yksi ihanimmista tehtävistäni tässä elämässä.


Melko pian olin ensimmäisillä kursseilla ja sain uusia ihania ystäviä kaikkialta. Tunsin olevani oikealla tiellä. Kaikkein tärkein suunnan näyttäjä oli Suomen Kansanparantaja Seuran järjestämä käsillä parantamisen kurssi. VOI SITÄ OIVALLUSTEN MÄÄRÄÄ!!!! ja ennen kaikkea sitä kuinka helppoa, yksinkertaista ja selkeää henkisien lakien kautta parantaminen on <3 olin niin onnellinen!!! Tutuksi tulivat mm. varputaito ja kaukoparannus.


Seuraava suuri asia johon törmäsin oli ja on edelleen jooga. Heti ensimmäisellä tunnilla tunsin tulleeni kotiin, se jos mikä oli pysähdyttävä kokemus. Viikoittainen joogatunti tuli minulle todella tärkeäksi avaajaksi ja tasapainottajaksi, niin kehollisesti kuin mielellisesti. Parin vuoden harrastamisen jälkeen ohjaajani sai minut ylipuhuttua hakeutumaan joogaohjaaja koulutukseen. Suomen Joogaliiton koulutus Saarijärven joogaopistolla on vertaansa vailla ja voin kertoa, että yhtäjaksoinen 7 vuotinen koulutus sai minut rakastamaan opiston tunnelmaa, ihmisiä ja pyyteetöntä omistautumista joogalle. Opistosta tuli toinen kotini. Koulutus oli tähän astisen elämäni ihanin ja kasvattavin taival. Vapaaehtoisella toiminnalla aikaan saatu kattava kurssi- ja koulutusvalikoima on kansainvälisetkin vertailut kestävä taidon näyte suomalaisesta joogaosaamisesta. Linkistä pääset tutustumaan upeaan opistoon:
www.joogaliitto.fi


Suurimman osan yrittäjän uraani olen saanut toimia erilaisten ihmisten kanssa ja se jos mikä on opettavaista. Hieroja, jooganopettaja ja naurujoogaohjaaja ovat yleisimmin itsestäni käyttämäni ammattinimikkeet. Koen olevani myös paljon muuta. Elämän opiskelija, energiahoitaja, hörhöilijä, puunhalaaja, innostaja, avaaja :), äiti, vaimo, elämän rakastaja, lapsi, naurattaja, parantaja, ideoija, vapauttaja, sydämellinen kuuntelija jne.

Vain taivas on rajana sanotaan. Minä uskon rajan olevan äärettömyydessä universumien takana
<3 <3 <3 oivallusten tiellä!





Kommentit