Elämän tarkoituksellisuus ja mielekkyys



Elämän tarkoituksellisuus ja mielekkyys koostuvat minun elämässäni NYT- hetkessä elämisestä ja hengityksen laadusta. Tiedostan omat ajatukseni, tunteeni ja kehoni. Ymmärrän ajatusten erottautumisen tarpeen ja tietoisuusharjoitukset ovat osa päivääni. Havainnoin, avaudun ja hyväksyn.
Mielekkyyttä elämääni tuovat minulle tärkeät asiat ja niiden arvo elämälleni. Toteutan itseni näköistä elämää jokaisena hetkenä sydäntäni kuunnellen. Kunnioitan herkkyyttäni yhä enemmän ja annan sille tilaa.



Luovuuteni kukoistaa, nautin haasteista ja selviän huonostakin päivästä/hetkestä stressaamatta liiallisesti, lamaantumatta ja taistelematta vastaan. Luonto, hengitys ja jooga ovat tähän mainiot apukeinot.
Kiitollisuus, rakkaus ja omistautuminen omalle perheelleni lisäävät mielekkyyttä ja tarkoituksellisuutta elämääni. Oma aika ja vapaus tehdä itsestä käsin ohjautuvia toimintoja osana päivääni jokaisella elämäni osa-alueella tuo tarkoituksenmukaisuutta ja motivaatiota kulkea kohti tavoitteitani.


Mielekäs ja hyvä elämä rakentuu; tietoisuudesta, rakkaudesta ja luottamuksesta. Ripaus vahvaa tahtoa ja intohimoa mausteeksi kaikkeen toimintaa lisää inspiraatiota kehittyä ja mennä kohti muutosta omassa itsessäni.

Tiedän eläväni omaa elämääni olemalla keskuksessani, vapaasti inspiroituneena hetkeen ja saaden toimia intuition ohjaamana. Huomioiden ympäristöni, reaktioni ja antaen tilaa itselleni hyväksyä, nauttia onnistumisen hetkistä, arvostaa opin paikkojani ja huomata minulle peilinä olevat ihmiset. Olen kokonaisvaltaisesti vuorovaikutuksessa itseni ja universaalin tietoisuuden kanssa päivä päivältä enemmän.



Olen valmis kohtaamaan omat pelkoni, testaamaan rajani, sietokykyni ja löytämään omat ainutlaatuiset ominaisuuteni. Nuo ominaisuudet ovat osa minua, ne ovat jo minussa ja ne tulevat minusta. Löytääkseni minuuteni, ydin olemukseni heittäydyn virran kuljetettavaksi, vapaana ja riippumattomana. Irrottaudun ennakkoluuloista, uskomuksista ja totutuista malleista ja annan palaa! Hengitän, siis olen.


Kommentit